Verzending
Verzendkosten in Nederland € 6,95 en in België € 6,95. Wanneer je tegelijk pre-order artikelen en seizoensartikelen besteld, wordt je bestelling gesplitst in twee levermomenten en berekenen we € 6,95 extra pre-order verzendkosten. (Pre) - orders met voorjaarsbloeiers en amaryllis, leveren wij samen uit in de eerste helft van oktober.
Wil je een pakket naar het buitenland versturen? Bestel dan via onze andere websites: www.qfbgardening.co.uk (Verenigd Koninkrijk exl. Gibraltar & Kanaaleilanden), www.qfbgardening.de (Duitsland en Oostenrijk), www.qfbgardening.eu (overige lidstaten Europese Unie, zie exacte lijst op www.qfbgardening.eu/delivery) of www.qfbgardening.com (export naar de Verenigde Staten, Canada en Zwitserland).
Verzendmoment
Heb je voorjaarsbloeiers besteld op pre-order? Deze verzenden we in de eerste helft van september, nadat de verse bollen geoogst zijn. Je ontvangt de bollen op het juiste moment, zodat ze niet bewaard hoeven te worden en gelijk de grond in kunnen. Lees hier meer over het planten van voorjaarsbloeiende bollen. Heb je een combinatie van voorjaarbloeiers en Amaryllis dan versturen we je hele order vanaf de tweede helft van Oktober.
De zomerbloeiers en vaste planten worden uitgeleverd vanaf eind februari/maart, zodat er een mogelijkheid is om ze voor te trekken voordat ze de volle grond in gaan. Lees hier meer over het planten van zomerbloeiende bollen en knollen.
Wij adviseren om, zodra het pakket ontvangen is, de producten zo snel mogelijk uit de doos te halen. Bewaar de bollen en knollen op een droge en koele plek, dit kan eventueel in turf of potgrond, totdat ze geplant worden.
Track & Trace
Als je bij QFB Gardening een bestelling plaatst, vragen wij om je e-mailadres. Deze gebruiken we om een bestelbevestiging te sturen. Ook ontvang je hierop een e-mail met daarin een Track & Trace code zodra je pakket ons magazijn heeft verlaten. Met deze link volg je het pakket via de vervoerder en zie je de verwachte bezorgdatum.
Verzendwijze
Het pakket wordt bij je thuisbezorgd door PostNL. Als je niet thuis bent kan je pakket bij de buren worden afgegeven. Het pakket gaat na de 2e bezorgpoging automatisch retour.
Wij kunnen geen pakketten verzenden naar een postbus of een pick-up point. Controleer je adres altijd wanneer je een bestelling plaatst. Bij een 2e verzending vanwege een foutief adres of het niet thuis zijn, zijn wij genoodzaakt de verzendkosten nogmaals in rekening te brengen.
Let op! Ben je niet thuis tijdens de bezorgen? Vanaf 1 juli laat PostNL geen papieren briefje meer achter. Via e-mail- en pushnotificaties in de PostNL-app kun je zien waar je pakket bezorgd is. Ook kun je altijd via track & trace controleren waar jouw pakket is.